måndag 8 december 2014

Årets Rookie 2014 Svenskt Skolfoto




Nu har jag landat i soffan efter en underbart händelserik helg.
Jag svävar som på moln, känner mig oerhört lycklig och uppskattad! 

Det är verkligen en känslostorm av lycka. 

I helgen har jag varit med om en ny upplevelse. Jag kan inte med ord beskriva vad jag känner. Jag är så otroligt glad, tacksam och hedrad för detta. 
Jag har varit på företagsfest och blivit tilldelad priset (se bild).
Det var företagsfest med tre rätters och härlig underhållning. Jag hade gärna stannat längre, men lämnade festen vid 23 tiden eftersom jag hade två timmars bilkörning framför mig. 

När jag började jobba som skolfotograf och fick reda på att man kunde vinna detta pris (se bild) tänkte jag att det ska jag vinna. Sedan efter några veckors jobb var jag så självkritisk och tänkte att det går aldrig, men det blev som jag önskade! Underbart! Ja, WOW helt enkelt. :)

Med priset fick jag en pokal och böcker också. Angående böckerna, de har jag faktiskt tittat på i bokhandeln och tänkt att de skulle jag vilja ha. Ja, helt plötsligt är de i min ägo också precis som min önskan om att bli tilldelad årets Rookie. Det är helt otroligt, mina önskningar slår in. Magiskt! Attraktionslagen fungerar! 

Undrar vilken önskan/önskningar som slår in här näst. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar